bygget i 2008

Furunabben barnehage ble bygget i 2008, som en del av trygge barnehager. Foreldrene tok over driften samme år. Vi er i dag en privat, foreldreeiet barnehage.

Barnehagen er godkjent for 70 plasser, og består av 4 avdelinger: Førskolegruppa (5-6 år), Kvisten (2-4 år), Stubben (2-4 år) og Kongla (1-2 år).

Uteområdet i barnehagen vår er stort og fint. Vi har egen hytte og grill hytte og mange gode lekeapparater, blant annet en ball-binge.

Videre har vi to fine områder i Solvang-skogen med grillplass og egen gapahuk. Her kan barna boltre seg i fin natur og ta i bruk natur-lekeapparater. Nærområdene ellers tar vi også flittig i bruk.

Vi har også en egen minibuss til å reise på lengre turer med. Førskolebarna i barnehagen bruker minibussen mest. De andre barna bruker minibussen innimellom (de yngste unntas).